FAQ

Onderstaand vindt u onze veelgestelde vragen. We hebben de vragen opgedeeld in categorieën zodat u makkelijker uw antwoord kan vinden. U kunt ook gebruik maken van het onderstaande zoekveld door te zoeken op uw zoekterm.

Veelgestelde Vragen

Webwinkel

Hoe kan ik zien of er backorders voor mij zijn?

Na inloggen op de webwinkel staat boven in het menu de functie 'uitgestelde leveringen'. Klik hier om de huidige status van uw backorders te bekijken.

Wat is de makkelijkste manier om artikelen te zoeken als ik niet op de hoogte ben van jullie artikelnummers?

Zoek via artikelgroepen. Op de homepagina van de webwinkel vindt u deze groepen op drie plekken. U kunt ook filters toepassen via het zoekveld.

Hoe vind ik de nieuwste artikelen?

Bezoek de groep 'nieuwe artikelen' in de webwinkel. In de modecategorie hebben de nieuwste artikelen de hoogste nummers.

Ik wil een bestelling nogmaals plaatsen, kan dat?

Gebruik de optie herhaalbestelling. U kunt artikelen selecteren uit een eerdere bestelling en deze toevoegen aan uw winkelwagen.

Hoe kan ik zien of mijn bestelling al klaar is?

Ga naar 'orderinformatie' en zoek op orderstatus. Klik op een ordernummer om details van de bestelling te bekijken.

Waar kan ik mijn vorige orders bekijken?

Bekijk uw vorige orders via 'orderinformatie' of 'herhaalbestelling'.

Waar kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Ga naar uw persoonlijke gegevens door op uw naam rechts bovenin het scherm te klikken.

Scanner en Import

Hoe kan ik artikelen bestellen met de barcode scanner?

Gebruik de OPN-2001 scanner. Stel deze eenmalig in met de Quick Start Guide van G Brouwer.

Ik hoor een lage toon bij het instellen van de scanner via de barcode

Mogelijk heeft uw scanner een firmware update nodig. Dit kunt u zelf doen via de Opticon-website of contact opnemen met ons.

Hoe kan ik een firmware update uitvoeren?

Installeer de PC application van de OPN-2001 scanner via de Opticon-website. Koppel de scanner met een USB-kabel aan uw PC en start het programma. Selecteer 'Firmware Update' en kies de OPN-2001 firmware. Na een succesvolle update geeft de scanner een bevestigingstoon.

Kan ik mijn bestelling via een bestand importeren in de webwinkel?

Ja, upload een .TXT-bestand bij de winkelwagen. De barcodes van de artikelen moeten onder elkaar staan met een komma en het gewenste aantal erachter.

Verzending

Verstuurt G Brouwer ook buiten Nederland?

Wij leveren hoofdzakelijk in Nederland en België, maar bezorgen ook in andere landen.

Tot welke tijd kan ik bestellen?

Van maandag t/m donderdag kunt u bestellen tot 17:00 uur, op vrijdag tot 15:00 uur. Bestellingen worden dezelfde dag verzonden.

Verkooppunten

Waar kan ik de verkooppunten vinden?

U vindt onze verkooppunten wanneer u in het menu hierboven op 'verkooppunten' klikt. In de store finder kunt u zoeken op alles wat met het verkooppunt te maken heeft. De naam van de winkel, de plaats van vestiging, straatnaam, postcode etc. Bij het zoekresultaat kunt u aan de hand van de logo's zien welke artikelgroepen het verkooppunt verkoopt, en u kunt ook filteren op de toepassing of het merk waar u naar op zoek bent.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten dient u de volgende stappen te ondernemen: Via het inlogscherm op de webshop kunt u onder de inlogvelden klikken op 'wachtwoord vergeten'. Na het invoeren van het bij ons bekende e-mailadres van u en het overnemen van de code, wordt er automatisch een code toegestuurd naar het ingevoerde e-mailadres. Mocht u meer assistentie verlangen, kunt u uw vraag altijd sturen naar info@gbrouwer.nl.

Waar kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Dit kan direct bij het wachtwoord vergeten scherm of wanneer u bent ingelogd via de mijn account omgeving. Deze ziet u terug aan de bovenzijde van uw scherm.

Hoe krijg ik mijn winkel in het overzicht van verkooppunten?

Mocht uw winkel onverhoopt nog niet in het overzicht staan, maar u bent wel klant bij ons, dan kunt u dat gemakkelijk aangeven door een e-mail te sturen naar info@gbrouwer.nl.